February 16, 2014

GLOOOM BOOOOM

GLOOM VIBEZ
Okay so the look I'm really into right now is the skater, punk, yet prep look. LOL if that makes ANY sense. Oh and yes most of my posts will start with 'Okay so' lol. Umm but yeah I really love red vans with dark skinny jeans and a collared white shirt. IDK it's just SO classic to me! I love it. I also love my longboared. Does anyone els feel like awkwerd when they ride out in public? Like I'm not the best "skater" and I think it's just a fear steaming from my childhood LOL, but I'm always afraid of falling and someone thinking I'm a poser hahah. Anyways I love riding my board when no one is around. And I love that classic punk, skater, prep look! Hope this look inspires some great outfits! Enjoy~!
 
COLLARED SHIRT & PANTS : H&M
RED VANS: VANS LOL
SIDENOTE:
Is anyone els watching GIRLS? I just got HBO and am have a free for all. I'm on the 2nd season and Marnie is GREAT! She's truly my favorite. I love how pretty she is, but yet kinda messed up, yet responsible, yet trying to be someone who she's not, yet figuring things out, yet just want's to be happy. 
UGH she's all great.
 
ALSO:
Last day of my brand, Miloh's 35% off sale! Get it while you still can: enter code 'ICECREAM' at checkout. Sale includes all Miloh items, no items from suzie's closet ):
If you have already bought from my brand, thank you! You are supporting my dreams and I really appreciate it! 
www.MilohClothing.com
 


weeeeeeeeeeee
 
Follow on Bloglovin

February 14, 2014

CHILL

- chill -
Okayyyy SO gotta love a good sweater with a black collared shirt underneath, am I right? Also gotta bring that prep look down with a snapback. So the sweater and snapback are from my clothing line, Miloh! Check it out also we are having a sale right now enter code 'ICECREAM' at checkout to receive 35% off your entire order *excluding items from Suzie's Closet though. Find the site HERE! AND GUESS WHAT? My black collared shirt is Prada! I know how random, right?! My sister's friend was cleaning his closet out and she passed it on to me! LOL I'm such a hood rat.
Hope everyone is doing great!
Be #quiche.
 

Follow on Bloglovin

February 12, 2014

Grunge Quiche Vibes

YAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAY
OUTFIT ~Post TIME
 
Hey everyone I'm really sorry I've been really inactive! I'm mainley going to be doing outfit posts on this blog for now on. If I find really interesting things on the web that I just have to share I will, but mostly it will be outfit posts. I will try to do three a week, but sometimes things might get a lil crazyyyy, so bare with meh. ANYWAYS here is my outfit post for today! 
Whoooooo
 
 
SO as you can tell I still have a little of blonde in my hair and I'm into it man! This look was like all of my grunge feels pouring out. I was also kinda festival inspired. Like this would be a great and easy Coachella at night look vibe. Black bandanas are my favorite, hopefully it's NOT a gang color I always feel like little like ehh when I wear it out, but I mean, yeah...... Anyways I got the bandana from my sister, but I'm sure you can find one anywhere. The poncho thing was actually bought for me from my friend's grandmother when we went to go visit his grandparents in Vegas. They bought us both ponchos from a stand in one of the casinos. I think my friend got a black one..... no a green one LOL. I wonder if people thought we looked like Christmas? But like these shorts I'm wearing though are awesome! They were old Levis I just had lying around my house and I just cut them one day. Rolled up the legs a little and was like oh wow how tots #quiche. The shoes were my sister's boyfriends that he didn't want anymore so I like scooped those as fast as possible. LOL and yeah that's about it. Hope you liked my outfit post. I hoped I inspired some grunge/ festival looks!!!!  
Hope everyone is doing great! 
Be #quiche.



 
Follow on Bloglovin

February 2, 2014

Hey Guys!

Hey guys I'm doing a Pre-Order sale for my Crystal Crewneck for my clothing line, Miloh! From now unto Feb. 7th you can pre-order the crewneck for $24 original price is $44. They take around two weeks to make and then will be shipped out! Cool thing about this sweater is that it's been seen on Kristen Stewart, and the design is hand drawn by me (; 
So don't diddle daddle on ordering this amazing piece!



February 1, 2014

1st Day Of February!

It's the first day of February a.k.a. a new Miloh editorial! If you don't know Miloh is my clothing line and every month I release a new editorial for it. Usually one I shot. Check out the February one HERE!


-outfit post will come tomorrow-

Follow on Bloglovin